Nastavení emailu

Pro přihlášení do Vaší emailové schránky můžete využít tyto webmail klienty:

Pro přihlášení do e-mailu vždy využívejte následující údaje:

Login: nazev@vasedomena.cz Heslo: heslo zadané pro zvolený email Pro nastavení příjmu pošty můžete využít POP3 nebo IMAP: POP3: mail.vasedomena.cz (port bez šifrování: 110; port se šifrováním: 995) IMAP: mail.vasedomena.cz (port bez šifrování: 143; port se šifrováním: 993) Pro nastavení odesílání pošty můžete využít SMTP: SMTP: mail.vasedomena.cz (port bez šifrování: 25; port se šifrováním: 465) UPOZORNĚNÍ: Přihlašujte se tvarem celé emailové schránky a zadávejte také správné heslo.

Změna hesla emailové schránky

Pokud chcete změnit heslo k určité emailové schránce můžete tak učinit pomocí prostředního formuláře zde.

Přesměrování pošty na mobilní telefon

Pokud chcete bezplatně přeposílat upozornění na došlé emaily na váš mobilní telefon, postupujte dle vašeho mobilního operátora takto:

O2

Aby bylo možné přesměrovávat emaily na váš telefon u operátora O2, je nutné založit si email také na O2active.cz. Po založení a přihlášení do této emailové schránky můžete v Možnostech zvolit Emailová upozornění a zde zatrhnout možnost Poslat upozornění na následující mobilní číslo, kde vyplňte vaše číslo spravované operátorem O2. Emailová adresa bude ve tvaru zvolenynazev@o2active.cz.

T-Mobile

U společnosti T-Mobile se postupuje obdobně. Vlastní e-mail pro dané telefonní číslo si vytvořte na T-zones.cz. Emailová adresa bude ve tvaru zvolenynazev@t-email.cz.

Vodafone

Pro společnost Vodafone je postup obdobný. Založte si SMS email zde. Emailová adresa bude ve tvaru zvolenynazev@vodafonemail.cz.

U nás po přihlášení v nastavení Emaily > Správa emailových účtů > Kopie a přesměrování vyberte doménu, pro kterou přeposílání kopií nastavujete a přidejte novou kopii na email, kam se mají také emaily přeposílat.