Správa sociálních sítí
Sociální sítě lze vhodně využít pro budování vztahů s klienty a jsou také kvalitním nástrojem cílené propagace.
Sociální sítě
Společně s vývojem Internetu se zvyšuje i poměr vytváření obsahu stránek samotnými návštěvníky. Mezi tyto Web 2.0 patří zajisté různé komunitní weby. Z propagačního hlediska jsou velice zajímavé především sociální sítě s vysokou návštěvností.
Největší internetovou sociální sítí na světě je v současné době Facebook s více než 800 miliony registrovanými aktivními uživateli. Přes 300 milionů členů má čínská sociální síť Qzone. Zhruba 150 milionů uživatelů je registrováno na americké sociální síti MySpace i na komunitní síti společnosti Google se jménem Orkut, která je hodně používaná především v Indii a Brazílii. Počtu kolem 100 milionů registrovaných členů dosahují společenské sítě Twitter, australská Friendster a Hi5, která má velkou popularitu především v zemích blízko rovníku. Desítky milionů uživatelů mají také sociální síť Tagged, Bebo vlastněné AOL, Badoo, ruský Vkontakte, belgický Netlog, francouzský Skyrock, japonské Mixi a další. Velké množství uživatelů mají i sítě s určitou specializací, mezi které patří filmový Flixster, profesní LinkedIn, hudební Last.fm, lokalizační Foursquare, geolokační Geocaching, školní Classmates, afroamerická BlackPlanet, foto server Flickr nebo MyHeritage, která se zaměřuje na vytváření rodokmenů. Společnost Microsoft provozuje pod hlavičkou Windows Live komunitní služby včetně emailové schránky s více než 100 miliony uživatelů. Google nabízí komunitní projekt Google Plus, ve kterém se snaží propojit všechny uživatele v rámci jeho služeb a personalizovat tak veškeré úkony na nich. Společnost Google také provozuje navštěvovaný komunitní web s videi Youtube.
Social CRM
Důležitost Social CRM roste v poslední době ruku v ruce s rozvojem používání sociálních sítí. Sociální sítě jsou v současné době nedílnou součástí velké části populace v České republice i celého světa.
Pro budování dlouhodobých vztahů s klienty neexistuje levnější a účinnější způsob než využívat právě sociální sítě. CRM lze kromě sociálních sítí podpořit také vydáváním tiskových zpráv a Public relations. CRM lze také podpořit online analýzou potenciálních klientů.
Pro naše klienty jsme schopni zajistit založení a následnou správu firemních profilů na významných komunitních webech a sociálních sítích Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, YouTube nebo Foursquare za přijatelnou cenu.
Pomáháme také s propagací na sociálních sítích za účelem získávání nových fanoušků a sledovatelů, kteří se tak mohou stát potenciálními klienty nebo šiřiteli reklamy formou virálního marektingu. Našim klientům pomáháme vytvářet strategie, které mohou zajistit maximalizaci účinku sociálních sítí a jiných PR služeb na zisk společnosti. Klientům také pomáháme s monitoringem sociálních sítí.
Využijte profesionálních služeb za rozumnou cenu!
Nabízíme komplexní služby internetového marketingu. Můžeme tak mimo Social CRM a PR poskytnou služby z oblasti optimalizace stránek pro vyhledávače, internetové propagace, tvorby a správy www stránek, firemní identity a další.