Stránky jsou určeny k propojení fanoušků určité značky (firmy, výrobku,…) nebo osobnosti. Případně lze vytvářet i komunitní stránky k nějakému tématu, ty ovšem mají oproti oficiálním stránkám určitá omezení. Stránky na Facebooku se dají optimalizovat také z hlediska SEO, protože jsou viditelné i neregistrovaným uživatelům.
Stránky fanoušků (tzv. Fan Pages) na síti Facebook jsou ideálním místem pro propagaci značek a produktů, především může být stránka fanoušků významným propagačním nástrojem pro hudební skupiny a kluby, pohostinství, trendové značky, internetové obchody a firmy, veřejně známé osobnosti, neziskové organizace, sportovní kluby a podobné.
Facebook stránky jsou velmi silnou bezplatnou možností propagace na síti Facebook. Stránku může založit firmě, organizaci, produktu nebo osobnosti pouze člověk, který má právní vztah k dané oficiální značce nebo jí je k vytvoření pověřen. Kvůli zneužívání možnosti vytvářet jakékoliv stránky kýmkoliv provádí zaměstnanci společnosti Facebook ověřování pravosti stránek.
Pro usnadnění propagace na stránkách sociální sítě Facebook lze využít nástroj LikeSystem. Pořídit fanoušky lze také za pomoci mikropracovního serveru Stovkomat.
Stránka fanoušků propaguje danou značku již tím, že se uživatel sítě Facebook stane fanouškem. Tato informace se zobrazuje na profilu daného uživatele, často také na zdi jeho přátel i v návrzích na úvodní stránce přátel a trvale v seznamu stránek, kterých je uživatel fanouškem. Hlavními možnostmi propagace je sdělení, které se zobrazuje na zdi fanoušků, a možnost rozeslání aktualizační zprávy, která se zobrazí mezi Dalšími zprávami pod složkou Zprávy, fanouškům. Součástí sdělení i aktualizace může být kromě textu také odkaz, video, obrázek, pozvánka na událost nebo do jiné stránky či skupiny a jiné. Sdělení se dá cílit na jazyk nebo zemi fanoušků, aktualizace navíc přidává možnost cílení na pohlaví a věk. Jako ochrana proti spamu se měří procentuální podíl reakcí na sdělení fanoušky, kterým se zobrazí. Podle zpětné vazby se určuje, zda se má zobrazit i ostatním fanouškům. Za reakci může být považován komentář nebo označení tlačítkem „To se mi líbí“. Kromě propagace produktů i jiného prostřednictvím sdělení a aktualizačních zpráv je stránka fanoušků také vhodná pro Public relations i šíření obsahu virálního marketingu. Stránkám lze snadno přidělit i URL přívětivou pro vyhledávače z hlediska SEO. Stránky fanoušků nabízejí ke zhlédnutí správcům určité statistiky dané stránky.
Aby stránky fanoušků měli vůbec nějaké fanoušky, je nutné danou Facebook stránku určitým způsobem propagovat. Fanoušky lze získat prostřednictvím rozeslání pozvánky přátelům nebo oslovením zprostředkovaným přes zeď nebo zprávu, pomocí reklamy na síti Facebook, propagací v jiné stránce či skupině v síti Facebook nebo požádání stávajících fanoušků o pozvání jejich přátel, online propagací mimo síť Facebook na webu, v emailu nebo propagací mimo Internet. Snadněji lze získat fanoušky, pokud je název stránky určitým způsobem zajímavý nebo pokud fanoušci mají určité výhody, jako jsou slevové bonusy a jiné.
Pro úspěšné spravování stránky fanoušků lze využít reverzní inženýrství, a přiučit se tak u jiných úspěšných stránek fanoušků. Mezi zásadami spravování stránek by mělo být pozitivní, vstřícné a slušné jednání, vybízení ke konverzaci, nabízení cizího souvisejícího obsahu, prezentování zvláštních nabídek pouze pro fanoušky, informování fanoušků dříve než ostatních, využívání humoru a podobné. Pomocí aplikace Static FBML lze snadno vytvořit přizpůsobenou statickou vstupní stránku dané Facebook stránky fanoušků, na které lze uvést zásadní informace o Facebook stránce doplněné o výzvy k přidání se mezi fanoušky a podobné. FBML je jednodušší obdobou (X)HTML a částečně zvládá i CSS.