Existují internetové projekty, do kterých je možné určitou formou přidat reklamní záznam propagující web. Všeobecné a především tematicky podobné služby mohou být z hlediska propagace velice zajímavé.
Velkou část zákazníků internetových obchodů tvoří v současné době přístupy z webů specializujících se na porovnání cen v e-shopech. Do těchto služeb je nutné při registraci uvést URL adresu na XML soubor, který obsahuje informace o zboží, které propagovaný e-shop nabízí. Mezi největší české srovnávače cen patří:
Z grafu je patrné, že nejvýznamnějším srovnávačem cen je projekt společnosti Seznam, který se nazývá Zbozi.cz. Vysokou návštěvnost mají také porovnávače cen Heureka.cz a SrovnaniCen.cz společnosti Miton Media, které kooperují s weby společnosti Centrum Holdings. HledejCeny.cz je součástí mediální skupina Mladá Fronta a projekt Monitor.cz společnosti Retail Info, která provozuje i největší český porovnávač cen zboží v kamenných obchodech AkcniCeny.cz, využívá synergického efektu s portálem Czin.eu. Mezi další srovnávače cen, které mají nezanedbatelnou návštěvnost patří také Vybereme.cz, Srovname.cz, HyperZbozi.cz, NejlepsiCeny.cz, CenyZbozi.cz a jiné.
Na Slovensku se využívají především srovnávače cen zboží v internetových obchodech NajNakup.sk, PriceMania.sk, SuperDeal.sk a mutace českých verzí Heureka.sk i Monitor-cien.sk.
Tyto internetové srovnávače cen často kombinují formu platby PPT s PPC za přístup na úvodní stránku internetového obchodu i přímo na stránku konkrétního prodávaného zboží. Umístění do některých porovnávačů cen je zdarma nebo vyžaduje umístění zpětného odkazu.
Srovnávače cen s možností přidání eshopu zdarma
- Nákupy Google
- Zboží.cz
- Vybereme.cz
- CenyZboží.cz
- SrovnaniCen.cz
- NajduZboží.cz
- Dobrá-koupě.cz
- CenovýRádce.cz
- Zbožímat.cz